January 27, 2012

Despre food blogging

Azi nu am o reteta, dar am gasit un articol foarte interesant despre ceea ce fac eu si multi dintre cei ce ma urmaresc, si am vrut sa il impartasesc. Este scris de David Lebovitz, geniul in inghetate si ciocolata, de la care am multe de invatat despre mancare, am acum cate ceva de invatat si despre cum si ce sa scrii intr-un blog.
Cred ca un blog este mai mult decat o colectie de retete, este ceva personal, in care iti pui timp, energie, si chiar o parte din tine. Retete fac multi, iar unele retete clasice nu mai putem sa le inventam. Ceea ce putem face este sa le dam unicitate prin povestea si felul in care am facut reteta. Si daca am ajuns aici, sa explic si de ce nu este ok sa furi retete si poze. Ca toata lumea face sarmale este adevarat, dar faptul ca am descris cum le fac eu si am facut o fotografie, le face ale mele. Ca sunt publice si oricine are acces la ele, este pentru ca oricine poate sa gateasca reteta, dar nu sa o copieze si sa o posteze ca a lui.
Puteti citi mult mai multe in articolul lui David Lebovitz.
O zi frumoasa va doresc si spor la bloguit!

4 comments:

Sanda said...

Multumesc pentru link-ul ce l-ai afisat (articolul scris de David Lebovitz), inca nu l-am citit in intregime ci doar l-am frunzarit si pana acum sunt intru totul de acord cu cele scrise de el...
De ce nu este okay sa furi retete si poze... hm, eu zic ca asta-i treaba de caracter si corectitudine, fair-play, sinceritate, recunostinta si inteligenta... Nu in ultimul rand - e vorba de BUN SIMT...
Noapte buna deocamdata (de fapt e dimineata foarte devreme!, insomnia bat-o norocul...)

Andreea said...

Mi-a placut articolul lui DL si mai ales concluzia: rezultatul de pe farfurie, pt ca asta e cel mai important pt cititorul care da click pt un food blog. Cat despre explozia de foodbloggeri, nu pot decat sa ma bucur, the more the merrier, avem de unde ne inspira. :)
Week-end fain Mihaela!

Unknown said...

Super articolul. Multumesc pt link. Si mie imi place mult DL, mai ales retetele lui de inghetata <3
Te pup.

Magic of Spice said...

I have not read the article yet, thank you for the link :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails