April 19, 2010

Porc milanez cu sos cu lamaie si capere


Aceasta reteta este luata din show-ul Giadei de Laurentiis. A aratat foarte bine la tv si am zis sa o incerc.

Ingrediente
Pentru sos:
2/3 cupa mascarpone
3 linguri maioneza
1/4 cupa lapte
1/4 cupa capere
coaja de la o lamaie, rasa
1 lingura de patrunjel tocat
sare si piper, dupa gust

Branza mascarpone se amesteca cu maioneza, apoi se adauga laptele, cate putin pana se incorporeaza. Se adauga restul ingredientelor.



Pentru porc:
6-8 bucati de muschi de porc
1/4 cana faina amestecata cu 1/2 lingurita de sare si 1/2 lingurita de piper
2 oua, batute
1 cana de pesmet, amestecat cu ierburi italiene uscate: cimbru, thyme, marjoram, rozmarin, salvie(sage), busuioc
1/2 cana ulei pentru prajit, eu am folosit de floarea soarelui

Muschiul de porc se da cu sare si piper. Faina, ouale si pesmetul se pun in 3 castronele separate. Uleiul se incinge. Se trec bucatile de porc prin faina, se scutura, se dau prin ou, apoi prin pesmet, si se prajesc in ulei, 5 minute pe fiecare parte, pana se rumenesc.


Se servesc cu sos. Mie mi s-a parut ca porcul nu a fost prajit bine pe langa os, asa ca l-am pus intr-o tava si l-am acoperit cu folie de aluminiu, si l-am tinut inca 10-15 minute in cuptorul incins. Nu a mai fost asa crocant, dar am fost sigura ca a fost facut bine. Nu am vrut sa il tin prea mult in tigaie, pentru ca daca se prajeste prea mult se intareste.
Sosul a fost ok, mascarpone nu are prea multa savoare, cred ca data viitoare o sa il inlocuiesc cu iaurt gros sau smantana.

Ca garnitura, salata de varza ca la mama acasa, cu putin marar si dreasa cu sare, piper, putin zahar, ulei si otet.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails